Hip in de sportschool

De squat-challenges, fitgirls (of -boys) op Instagram of speciale muzieklijsten op Spotify, een sportieve levensstijl is populair op social media. Zelfs apps die je motiveren en begeleiden tijdens het sporten, niets is meer ongewoon. Naar de sportschool in oude en te grote outfits kan niet meer en technologie wordt bijna overal bij betrokken. De trends wat betreft sport veranderen voortdurend en zijn de ene week ontzettend populair om de week erna weer vergeten te worden. De trends richten zich ook op verschillende doelgroepen. Van moeders met kleine kinderen tot tieners en kinderen. Niet alleen welke oefeningen het beste zouden ‘werken’ of het beste zijn om te doen maar ook de kleding en accessoires hebben trends. Zo is sportkleding iets dat steeds meer hippe winkelketens ook ontwerpen en verkopen. Sportkleding moet uiteraard van goede kwaliteit zijn, maar modieus sporten is ook steeds belangrijker. De tijd van grote grijze joggingsbroeken en te grote shirts die niet met elkaar matchen is voorbij. Van yogabroeken in felle kleurtjes tot zelfs sportschoenen, veel grote winkelketens verkopen het.

Ook accessoires worden verkocht, denk aan zweetbandjes, sokken of bidons. Maar tussen de fanatieke sporters in de sportschool is het leuk om op te vallen of een eigen stijl te hebben. Zo kun je bijvoorbeeld een bidon bedrukken, zo personaliseer je je bidon en kun je hem ook nog eens makkelijk uit elkaar houden van alle andere sporters met een hippe bidon! Ook een leuk idee voor je bedrijf of sportclub! Gehydrateerd reclame kunnen maken voor jouw bedrijf of sportclub! 🙂

Heb je dit alles werkelijk nodig voor een goede work-out? Kleding waarin je je goed kunt bewegen en in kunt zweten, een bidon voor water en wellicht een handdoek lijken mij de ‘essentials’. Kortom, het is vooral leuk om de trends bij te houden en de technologie kan je wellicht helpen bij een succesvolle work-out.